Časté dotazy
Úvodní stránka / Vyberte typ ubytování ve vyhledávači / Datum pobytu / Počet osob / Místo / Klikněte na "Hledej"
Úvodní stránka / Klikněte na "Vyhledávání pomocí mapy" ve vyhledávači / Klikněte na oblast / Klikněte na region / Klikněte na město / Klikněte na "Ukázat nabídku" v pravém rohu
Úvodní stránka / Klikněte na "Detailní vyhledávání" ve vyhledávači / Vyberte blíže nabízené parametry / Klikněte na "Hledej"
K potvrzení rezervace je potřeba zaplatit částku, označenou jako 'akontace', a to během rezervačního procesu – někdy to může být celková cena dovolené, ale ve většině případů se jedná cca o 44% z celkové ceny rezervace, přičemž zbytek platíte pronajímateli přímo na místě po příjezdu.
Poté, co agentura na svůj účet obdrží platbu, Vám bude na e-mail poslán Voucher jako potvrzení rezervace spolu se všemi údaji o pronajímateli.
Jakmile obdrží agentura na svůj účet platbu, bude Vám na e-mail poslán Voucher se všemi důležitými údaji jako potvrzení rezervace.
Voucher je potřeba vytisknout, mít ho u sebe při cestě na dovolenou jako důkaz o potvrzené a zaplacené rezervaci a na místě ho ukázat pronajímateli. Nezapomeňte od pronajímatele vyžadovat podpis o přijetí zbylé částky na Vaší kopii Voucheru!
Platí se výhradně v eurech, pouze turisté z ČR mohou platit i v měně Kč (kurz 26 Kč / 1 €)
Po zaplacení požadované částky je rezervace potvrzená a agentura Vám v co nejkratším možném termínu pošle na e-mail, který jste uvedli, Voucher se všemi kontaktními údaji o pronajímateli a objektu, kde budete ubytováni.
Je vhodné kontaktovat pronajímatele před Vaším příjezdem. Na Voucheru budou uvedené kontaktní údaje pronajímatele, přesné GPS souřadnice ubytovacího zařízení i QR kód, jehož naskenováním můžete zjistit bližší informace o tom, jak najít cestu k ubytovacímu zařízení.
Kontaktovat pronajímatele skrz další informace o ubytování můžete SMS zprávou nebo telefonicky.
Chcete-li změnit podmínky zarezervovaného ubytování , případně ho zrušit, můžete tak učinit písemnou cestou (e-mailem).
Změna kritérií po zakoupení zarezervovaného ubytování není možná.
V případě změny rezervace si agentura, v závislosti na době, kdy k ní dojde, účtuje fixní administrativní poplatky.
V případě zrušení rezervace jsou rovněž účtovány poplatky, a to vždy určité procento z celkové částky v závislosti na době, kdy došlo ke zrušení rezervace.
Všechny poplatky jsou uvedené v odstavci "PRÁVO KLIENTA NA ZMĚNY A ODSTOUPENÍ" ve Všeobecných podmínkách
Jestliže pronajímatel není v den příjezdu klienta schopen mu poskytnout řádně zarezervované a zaplacené ubytování, je nutné kontaktovat agenturu, aby klientovi našla alternativní ubytování ve stejné nebo lepší kategorii. K těmto situacím však dochází velmi zřídka.
Pokud není možné nalézt náhradní ubytování na účet agentury, má host právo na vrácení 100% výše zaplacené částky. V případě vrácení této částky nemá host právo na náhradu jakýchkoliv dalších poplatků, spojených s jeho rezervací.
Agentura je povinná všechny hosty, kteří zaplacením zálohy potvrdili svůj příjezd, informovat o změně rezervace nebo jejím zrušením okamžitě po vzniku mimořádných okolností a nabídnout alternativní řešení (nové ubytování, náhradní termín, vrácení peněz...), a to v závislosti na okamžiku, ve kterém k zrušení došlo. V takovém případě zákazník neplatí žádné storno poplatky!
Celkový dojem a komentáře o pobytu ve vybraném objektu, který jste si zarezervovali přes naše stránky můžete vyjádřit po kliknutí na odkaz, který Vám agentura pošle po vypršení Vaší rezervace. Všechny názory se zobrazí na stránce vybraného ubytovacího zařízení.